Macamana nak tengok ada Kempen CPM dgn Earning tak?

Aku pon tengah fikir macam mana nak tahu kalau kita dpt iklan dari pihak sponser dia email kita ke? iklan CPM tu tau..bukan CPC yag kejab ada kejab ilang tu..

so aku ada terbaca satu blog sahabat kita bunyi dia macam dkt bawah ni..


"macam mana nak tau ada kempen ke tidak di blog kita? hoho mudah sahaja.. pada tepat jam 12.00 pagi.. kalau ko lihat ada satu ads tu sentaiasa ada di blog korang pada setiap page maknanya korang ada kempen di blog korang.. contohnya iklan celcom di sebelah ni.. mulai jam 12.00 pagi dia akan terpapar di setiap pelusuk blog ni.. tak percaya sila la gali beberapa page mahupun post di blog ni..
satu lagi cara untuk memastikan korang ada kempen ke tidak.. hoho setelah kaji setiap pelusuk blog korang.. korang tuggu sampai jam 4.25 am… tengok di bahagian earning ada tak tulis buffered earning dan tengok ada tak pendapatan dia.. buffered earning ni hanya akan masuk ke dalam earning korang setelah kempen tu tamat…"


sumber petikan dari blog sahabat nuffnang kita :-->>> http://topotato.com/2009/04/30/mengenali-nuffnang-bersama-topo/

mana2 ada rakan2 blogger yang dah penah kaji fakta ni betul ke atau tidak sbb waktu tu kita orang semuakan tengah tidor..bila masanya nak g tengok ngan checkn..

ada idea tak cara nak tahu dpt iklan tu dari sponser..coment sikit blogger2
Category: 3 comments

3 comments:

Huei Ying said...

Nanged! Pass by from Innit :) Have fun!

Shell In A Nutshell said...

still waiting :(

mynuffnang said...

comment please!!

Related Posts with Thumbnails

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?