Earning CPC Minggu Ke-4 Update 14/12/09

Alhamdullilah aku dpt lagi earning untuk minggu ke-4 (6/12/09 - 12/12/09), best betul semangat aku bila tengok earning naik lagi..kali ni earning yang aku dpt dh membolehkn aku keluarkn duit aku dlm akaun nuffnang..syaratnya kena lebih RM50.00 keatas..

so syarat tu aku layak..apa lgi aku nak keluarkn lah ni..tak sbr nak tunggu cek pertama dari nuffnang. hasil pendapatan selama 4 minggu ni dari kempen CPC sahaja..kempen CPM tak rasa lagi..takpe ni pon aku dah syukur...tq kepada yang tolong2 klik tu terutama tunang aku, bgn pg, nak tido, nak makan bila buka blog aku je kalau ada iklan mesti dia tlg klikkan..

aku harap minggu2 mendatang aku dapatlah iklan CPM ni..kalau iklan ni ada kita punya income earning ni lagi masyuk..betul tak rakan2 bloger yang penah rasa iklan ni? moga terus berjaya bersama nuffnang

Category: 4 comments

4 comments:

Nick said...

cool! =)

Bruce828 said...

Wish u get more more earning for the rest of the week^^

This is .... said...

goodluck.. happy blogging!

vikmall said...

Tahniah~

Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?