My Nuffnang First Claim

Buat pertama kalinya aku claim income dari nuffnang ni.. sekarang aku tengah sabar menunggu cek dari nuffnang.. aku claim tak banyaklah sekadar syarat minimum yg boleh aku keluarkan tu je..




Sedih sikitlah sbb sebulan ni aku sebuk uruskan majlis kawin aku dgn adik aku so income nuffnang aku jatuh terus sebab lama tak buat post kan.. ni baru je nak publis post.. tu pon idea masih kurang..






Tapi masih syukur lagi sbb ada juga orang tolong klik iklan2 tu dapat jugalah RM2.xx... hehehe tak pe sikit pon duit jugakan..



biasanya korang lepas claim income dari nuffnang ni..berapa lama eh baru dia send cek ke korang.. otai2 yang dah ada pengalaman dapat first cek ni..kasi info sikit dalam comment aku ni..
Category: 7 comments

7 comments:

jfook said...

LOL. All the best yeah!! Blog blog blog!

oktant said...

Saya bukannya otai. Tapi sekadar nak share aje. :)

Selalu cash out dlm 27 atau 28hb. Lepas tu, cek sampai rumah dlm 3 atau 4hb pada bulan berikutnya.

Myvitrd said...

ooo yeke 27 @ 28hb.. so mcm mana kalau aku dah cash out 23hb.. kira tak jadilah tu ye.. huhu

Wan Zawawi said...

salam..

Tahniah sebab dah cash out cek

Unknown said...

erm...
im a newbie in dis nuffnang...
blh x nk tnye sumthing....
ble ye kite leh dpt request date tu...??
then, bpe visitor yg kite kne kumpul utk dptkn income yg bnyk???
hope u will help me...
thx...

Liyana Lunia said...

hai dear. salam singgah :)

oh u br cashout eh? selalunye kalau gliteratti dalam dua bulan u dh dpt.

btw if cashout yg pertama kn, nanti u akan dpt buffered campign pulak. selalu mcm tu laa. so masyukk lg la earning u.

Myvitrd said...

helmI ... berkenaan berapa visitor baru leh dapat income tu not sure.. tapi semua bergantung kepada purata sehari pengunjung.. lagi ramai pengunjung lagi tinggi traffic n income lagi lebat.. ada 2 jenis income.. first dari purata klik sehari dari pelawat n dari income iklan yg diletakkan oleh pengiklan dalam blog kita..yg kedua ni kalau dapat memang lebat sbb iklan biasanya dia letak seminggu.. tpi kalau klik iklan yg keluar tu bergantung pada purata klik sehari unutk satu2 iklan...kalau penerangan aku silap..tlg betulakan ye geng..

Related Posts with Thumbnails

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?