Pendapatan Dari Nuffnang Selama 3 Minggu

Aku baru je joint nuffnang ni lebih kurang 3 minggu yg lalu atas informasi dari tunang aku (thank u syg), dia kata kita boleh dapat income dari blog kita sendiri dengan klik pada iklan yg dipaparkan melalui blog kita.

Pada awalnya aku mcm blur2 je..klik dapat duit? emmm... mcm tak logik..tapi lepas dia terangkan dkt aku baru mula masuk akal sikit..selain dari tu dia kasi dkt aku blog2 yg boleh wat rujukan. sblm ni aku memang ada blog tp idup segan mati tak mau je..ni baru je aktifkan semula.

Hasil dari saranan n bantuan tunang aku hasilnya dkt bawah ni..kalau korang tengok memanglah tak segah mana yg blogger2 lain dapat.. tapi takpe ni permulaan dari menaikkan semangat aku untuk terus maju ke hadapan.





10 Nov - 14 Nov 2009



15 Nov - 21 Nov 2009



22 Nov - 28 Nov 2009

Sebagai renungan untuk rakan2 diluar sana

" Tuhan tidak akan mengubah nasib seseorang kecuali dia mengubah nasibnya sendiri "

Category: 1 comments

1 comments:

Ayl Aziz said...

saya budak baru belajar... sedang mendapatkan trafik yang banyak. Terima kasih untuk infonya.

My Name Is Ayl...

Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?