Blog Ciput Pon Dapat Iklan Ke

Salam semua,

Alhamdulilah syukur.. hari jumaat yang mulia ni.. masih diberikan nikmat menyedut udara yang dipinjamkan oleh Allah S.W.T.

Kita memang disarankan mencari rezeki dimuka bumi ini sebanyak mana yang mungkin untuk digunakan kejalan yang diredhai.. tapi ingat cara dan kaedah mencari rezeki tu kenalah betul ye.

Oklah aku nak kongsi sikit apa yang aku dapat pada hari jumaat ini dari komuniti pengiklanan yang tidak asing lagi bagi kalangan blogger iaitu nuffnang.

Pasal apa ni tiba-tiba nak cerita pasal nuffnang ni.. sebenarnya banyak sangat aku baca entri luahan blogger yang kata nuffnang berada pada tahun yang takda oongg.. nuffnang dah kurang bagi iklan dan macam-macam lagi keluhan dari luar sana.

Alhamdulilah bagi aku ada atau tak iklan tu kerja perlu diteruskan juga.. tak gitu kawan2.. sebagai contoh macam blog buruk ni.. rata-rata visitor sehari lebih kurang 100 UV sahaja.. tak percaya tengok statistik dekat bawah ni.





Sekarang dah percayakan purata sehari lebih kurang 100 UV je.. ok apa yang aku nak cakap deklat sini.. tak semestinya trafik tinggi sahaja boleh dapat iklan Buffered earning ni.. buktinya dekat bawah ni..

Pagi-pagi tadi sebelum gi kerja dah jadi rutin harian aku nak tengok statistik nuffnang n juga earning nuffnang aku.. walaupun tak sehebat otai dekat luar tu.. tapi sehari boleh dapat RM0.10 sen pon dah ok.. kalau sebulan dan boleh dapat RM3.00 kalau setahun kiralah sendiri.. itu kalau RM0.10 sehari.. kalau lebih dari tu.. lu pikirlah sendiri.




Nilah dia bukti salah satu buffered earning yang aku dapat pagi tadi.. terima kasih nuffnang dan juga syarikat Volkswagen Malaysia sebab pilih blog ni sebagai tempat meletakkan iklan.



** Rasa-rasa kalau aku beli sebiji Golf GTi untuk wife aku ok tak?
Category: 6 comments
Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?