Nuffnang Buffered Earning, Campaign yang ke-22 (Robin Hood)

Dalam aku tak buat apa2 entri 2 hari dalam blog http://myvitrd.blogspot.com aku ni, dapat juga 1 lagi buffred earning Robin Hood yang menjadikan buffered earning ke-22 aku.. tq kepada pihak nuffnang yang masih tak jemu2 kasi iklan dekat blog aku.

oklah kalau korang terjah blog aku ada ternampak iklan tu ringan2kan lah tangan ye klik. kalau tak klik pon takpe aku tak marah. janji trafik aku up.





layan sama2 akan datang 13 Mei 2010 di pawagam.. jom kita serbu panggung..
Category: 5 comments

5 comments:

Sharinginfoz said...

tahniah.... baguslah..... mesti banyak kan earnings dalam akaun

Ken Wooi said...

so cool =)

jfook said...

I wanna watch too..

Myvitrd said...

tq come here

f.A.r.A.h said...

nak tye. mne kita nak tau iklan tu buffered earning or iklan biasa? byk sgt iklan yg keluar and semua masuk dalam campaigns je. hee

Related Posts with Thumbnails

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?