Tak pernah puas tapi hari ni aku PUAS


Setiap insan dilahirkan sempurna didunia ini, sama seperti aku selagi tak puas aku akan terus mencuba & terus.. terus.. terus mencuba sampailah aku merasai kepuasan yang maximum.

puaskan dirimu barulah kau akan merasa puas hati dengan apa yang buat selama ni.

macam aku aku kira dah 5 kali aku tukar templete blog aku yang aku kira tak pernah puas dengan templete yang ada. sebab apa? sebab aku yangtengok sendiri tak menarik. kalau tn.punya blog sendiri tengok blognya rasa tak cantik apa tah lagi pengunjung yang nak datang n baca info dekat sini. mungkin akan datang sekali je sebab terklik tajuk yang menarik perhatian.

aku rasa ari ni baru aku merasa puas melihat blog aku sendiri bila aku tukar sekali lagi templete yang berciri2 warna coklat. sebelum ni aku menggunakan warna hitam, tapi ada masalah untuk edit warna2 tulisan dan tajuk entri aku.

kepada yang baru masuk ke blog ini diucapkan terima kasih keran sudi mengunjung dan kunjungan balas kembali anda amat di alu-alukan.

"Berblog secara ikhlas sambil mencari pendapatan sampingan"
Category: 1 comments
Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?