Dapat Earning lagi untuk tahun baru

Setelah sekian lama aku tunggu earning aku untuk tahun baru 2010 ni, barulah aku dapat tengok earning aku yg baru diupdate oleh nuffnang walaupun taklah banyakan tapi alhamdullilah ada juga income.


Untuk awal tahun baru 3hb-10hb Jan 2010 memang takda income langsung sbb masa tu aku seminggu tak update blog sbb aku tengah bercuti honeymoon dkt bali.. hehehe..

Bila aku dah start keje aku dah mula update semula blog2 aku n alhadulillah selama seminggu dpt juga aku lebih Rm1x.xx. lagi pon claim pertama aku tak dpt lagi.. yang penting ada usaha ada income. moga minggu mendatang lagi banyak earning aku dapat.

Category: 6 comments

6 comments:

ARIF ZARIPIN said...

Salam singgah..apa khabar?....jemput komen blog saya ea...saya nak menang contest.

imma.jayma.azima said...

best giler dpt dwet~!
(^_^)

Josiah & Renae; said...

Congrats! though you think it might be lil but it'll accumulate one fine day :)

Congrats!

joegrimjow said...

huiyoo
banyak tuuu

Unknown said...

hi, juz blog walking... btw, nice page!!~~ click my nuff also, k...

Myvitrd said...

tq u all comment..

Related Posts with Thumbnails

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?