Nuffnang Buffered Earning, Campaign yang ke-22 (Robin Hood)

Dalam aku tak buat apa2 entri 2 hari dalam blog http://myvitrd.blogspot.com aku ni, dapat juga 1 lagi buffred earning Robin Hood yang menjadikan buffered earning ke-22 aku.. tq kepada pihak nuffnang yang masih tak jemu2 kasi iklan dekat blog aku.

oklah kalau korang terjah blog aku ada ternampak iklan tu ringan2kan lah tangan ye klik. kalau tak klik pon takpe aku tak marah. janji trafik aku up.





layan sama2 akan datang 13 Mei 2010 di pawagam.. jom kita serbu panggung..
Category: 5 comments
Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?