Seminggu bersama Nuffnang dapat RM 5.00

Kebanyakkan semua blogger2 malaysia sekarang yang mana aku terjah mesti ada logo nuffnang ni, samada ada iklan berlegar-legar atau iklan tido.


Dulu blogger membuat entri sebab saja suka2 n lepaskan perasaan dalam blog mereka, sekarang dunia dah berubah sejak ada macam2 income sampingan yang boleh di buat melalui blog.


Ada yang niat utama tu memang nak duit semata2 sampai keje 24 jam pantang nampak iklan klik je, sampai kena band sebab buat keje tipu klik.


Ada juga yang memang niat ikhlas sambil2 buat entri dapat income yang tak di sangka2 dari banner yang di buat dalam blog mereka.

Macam aku dulu memang niat nak dapat income tambahan. Sekarang aku cuba berblog secara ikhlas tanpa mengharapkan klik yang dapat duit tu. bagi aku ada iklan baru, baru aku klik tengok apa yang ada dalam tu. kalau iklan sama aku biarkan je.

Alhamdullilah sepanjang aku buat blog ni ada juga earning sikit2 yang aku dapat walaupun tak banyak macam kak redmummy.


RM5.00 Seminggu


Minggu ni je untuk seminggu income aku berjaya dapat RM5.00. syukur alhamdulilah kalau sebulan dapat juga RM20.00 lepas aku bayar broadband maxis aku selama 5 bulan yang sebulan kena bayar RM18.00 je.. bagi RM 2.00 boleh aku buat makan goreng pisang.

Bagi aku jadilah dapat income tak di sangka2 ni. kalau korang g minta sedekah sekalipon belum tentu ada orang nak bagi duit betul tak.

harapan aku semoga rezeki aku sekeluarga murah dari masa k esemasa. Amin
Category: 6 comments
Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?