Kongsi Pengalaman Bersama Nuffnang


Sepanjang aku joint nuffnang ni masuk minggu ke 4 ni aku rasa memang kita leh tambah pendapatan sampingan dari mengiklankan iklan2 dari nuffnang ni. cuma usaha yg gigih dah kerajinan para blogger je yang akan menentukan hala tuju pendapatan seseorang tu.

Rakan-rakan & blogger di luar sana apa kata kita kongsi pengalaman anda sepanjang bersama nuffang..lama mana anda joint? pendapatan macam mana? n apa anda rasa bila Cek pertama sampai ditangan anda, berapa ramai yg kata .. Tq nuffnan...

dengan harapan komen anda dibawah ini dapat memberi sumber inspirasi n semangat kepada ahli2 baru mcm aku ni..

Komen jangan tak komen ye di bawah........




Category: 12 comments
Related Posts with Thumbnails

Entri Yang Perlu Anda Baca

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?