Semalam Pengunjung Teramai Blog Aku..Tq

Selama aku wujudkan blog ni, semalam boleh aku katakan aku bangga sangat dengan kehadiran ramai pengunjung.

Semalam merupakan hari yang aku dapat pengunjung teramai iaitu sebanyak 196 pengunjung unik dan yang view page aku seramai 326.

Bagi blogger otai macam kak redmummy, itu hanya sedikit..hehehe


"Print screen dari akaun Nuffnang"


Blog ni merupakan blog peribadi aku, yang mana korang boleh tengok dekat sini. http://myvitrd.blogspot.com

Blog aku ni juga dah menyumbang banyak pendapatan kepada aku melalui iklan nuffnang (buffered earning). selain dari tu hasil klik2 lah sehari sekali klik. hehehe.

Tq kepada follower aku yang tak serik2 berkunjung dalam blog aku ni. bagi yang belum pernah masuk korang masuk melalui link yang aku bagi dekat atas tu. aku hadiahkan dekat korang dengan korang leh download drama TV3 "adamaya" dan "asmaradana" secara percuma..Enjoy
Category: 1 comments

1 comments:

Anonymous said...

woo, nice infonya gan, smoga bermanfaat juga buat yang lainnya juga :D

Poker Online
Agen Poker Online
Poker Online Indonesia

Related Posts with Thumbnails

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?