Aku dah Berhenti Klik Iklan NUFFNANG!!!!!

kalau korang nak tahu aku dah lama berenti klik iklan nuffnang dalam blog aku, walaupun aku dapat banyak iklan setiap hari di penjuru, atas n tengah blog aku.

KENAPA?........KENAPA?.......... KENAPA?..........BODOH ke aku?

bagi yang tak faham mesti kata aku bodoh, sebab ramai dekat luar sana yang nak klik iklan nuffnang, aku pulak senang2 je buat tak tahu je..malah aku tengok je iklan tu berlegar2 dalam blog aku.

sabar....sabar...sabar....jgn cepat mengelabah, kalau korang nak ikut macam aku boleh, tapi ada SYARATNYA...

1) kasi KFC dinnner plate dekat aku..hahahaha..jgn marah gurau je.

2) korang kena ada campaign atau ada buffered earning dalam akaun nuffnang kau baru boleh buat macam aku. kalau tak aku nasihatkan jgn bro..rugi je..baik teruskan klik..hahaha

3) banyak pengunjung unik dalam blog kau sehari sekurang2nya 150 sehari.

kalau kau dah memenuhi 3 syarat tu kecuali syarat pertama..korang boleh ikut mcm aku..tak klik pon duit masuk MASYUkkkkkkkkkkkkkkkkkk..

ok. aku cau dulu aku ada urusan dengan tuhan..cau...
Category: 0 comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sapa Yang Nak Ikut?